Kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük tam 1 ay önce kanamam kesildi. Şu an karnımda günlerdir ağrı 1 hafta öncesinde koyu kanlı lekelenme geldi acaba yerleşme kanaması mıydı ki o 🥺 bu gün midem bulanıyor ilk bebeğimdeki gibi uyku basıyor halsizlik var ateş basıyor. Korunmamıza rağmen hamile kalmış olabilir miyim ? Yoksa bu belirtiler adet vakti gelip olmadığım için olabilir mi ?