Mom0008 bizede anestol ve hamazing vermsti,sonra ben anestol ve fito olarak devam etmeye basladim ama makatin ic kisma dogru surdurmuyo distan surebiliyorum anca musade etmiyor cunku 🤦♀️kaka yaumusatmak icinde once dulcosoft kullandi simdide duphalac kullandiryorum,gaz cikarrken bile rahatsz oluyo kivraniyor,kaka geldgndede cikmasn diye ugrasiyor 🤦♀️