Çok normal, o şuan ne uykuya geçmeyi ne de memeden başka bir yeri bilmiyor. Hep anneyle temas olsun istiyor. Benim bebeğim neredeyse 1 aya yakın memede yaşadı, gümüş kapak diyorduk kendisine. Çok yorucuydu, ağlıyordum hiç bitmeyecek gibiydi ama geçti. şimdi 2. Aydayız emdikten sonra biraz omuzda pışpış ile uykuya dalıyor.