7 aylık kızım var perşembe akşamı kuru öksürük başladı. Gün içinde keyfi iyi ama uykuda öksürüyo burun akıntısı göz yaşarması başladı bugünde. Bir de uykuda öksürürken söktüremiyo öksürmeyle birlikte kusuyor. 2 gündür yediğini istifra etmeye başladı boğulacak die korkuyorum 😪 bugın doktorunuza yazdm peditus önerdi günde 3 kere yarım ölçek verin dedi bakalm bu akşam başlıcaz vermeye