egeninanns Meliimom karışmamanızı tavsiye ederim. Yemiyorsa yemesin , bekletiyorsa bekletsin . Siz karıştıkça o inat edecek siz kriz geçireceksiniz
M_e_k Meliimom Ay benim yeğenim 6 yaşında hala öyle.. Ablama yapma sinirlenme diyodum bi kere ben yedireyim dedim delirmelik bi durum valla🥺
Mirosunannesi Meliimom ay yokkk yiyor yiyor şükür ama ağızda bekletmesi damağına yapıştırıyor öyle bekliyorum sofradan en son kalkıyoruz 🧐
Guly1 M_e_k benim oglan 5 yasinda hala oyle ama sevdigi bisey olunca ve cok aciktiysa hizli yiyor delirmelik bi durum gercekten
PortakalGumus Mirosunannesi Aylarca öyle yaptı benim sıpa da. Sonra geçti kendiliğinden. Bir dönem. Sabır. Damağa yapıştırma değil sonsuz sayıda çiğneme hareketi yapıyordu oğlum. Tam 1. - 1.5 saat sofrada beklediğimi bilirim
egeninanns Meliimom ben bi çocuğun kendini aç bırakacağına inanmıyorum . O gün hiç yemez ertesi gün 3 katı fazla yer belki bi hafta az yer bunların hepsi bence bebeğin kararına bırakılabilir . Hiç açlıktan ölen bi bebek duymadım . Bu doğamıza aykırı zaten
Azra41 Meliimom geniz eti ve bademciklerini aldırdı ondan sonra kilo da aldı çocuğum şimdi tosun gibi 😄
Ayazinannesiseyda Valla 22 aylık arada benimki de yapiyo böyle ağzı açık yarım saat bekliyo ya yut ya at ağzından öyle ağzı açık deliriyorum
Meliimom egeninanns siz inanmayın 3 katı falanda yemiyor sizin çocuğunuz öyle diye herkesinki öyle değil