smeyyed merkeze gelin heykel tarafı .. mudanyadan budonun oradan otobüs var biraz fazla dolaşıyor ama yada minibüsle organize metroya sonra merkeze metroyla geçersiniz. Tophane,Ulucami ,kozahanda oradan yeşil türbe ve emirsultan gezilebilir. Teleferiğe bilebilirsiniz gerçi bu sene pek kar yok ama Uludağ’da sıcak bişiler içip inebilirsiniz. Yada cumalıkızığa uğrarsınız . Erken gelirseniz yine değer bence.