Norveckizi yellowmom8 ay bide demez mi benim oğlum üç aylıkken kanepeden inmiş dış kapıya gitmiş diye 🤣🤣🤣🤣 d.otumle guluyorum
hunilimomm Yusufhamza71 bende 4. Ayda destekli oturtmaya başladım mama sandalyesi mnde kafasını sabit tutuyorsa oturt düşmemesi gerekiyor öne doğru destekli oturuyor mu demişti desteksiz de oturuyor dedim oturtma daha desteksiz uzun süre dedi
Zumra_Fatma Yusufhamza71 ben kızım hep azar azar bastirirdım 4.5 aylik iken sonrada iste şuan 6 aylık mâşAllah kuvvetli basiyor yerde kollarini tutunca adim bile atiyor eşim kizima sık sık masaj yapti bacaklarina sizde öyle yapın