Bizde 3 aylığız aynı şeyleri yaşıyoruz 10 gündür. Ve şunu yeni farkettim 4 gündür önce hafif uyutup daldırmaya başlıyorum daha sonra veriyorum memeyi ve güzel emiyor dalıp ne zaman kendi bırakırsa o vakte kadar emziriyorum. Size de öneririm önce uyutmayı deneyin tam dalmadan memeyi verin benim bebişimde uyanıkken almıyor 😢😢Ama geçecek inşallah