motherthea Oğlumun başı alnı yanıyor ama ateşi 37.1 gösteriyor bu normal mi doğru mudur baya yanıyor şakakları cümkü ateş düşürücü verdiğim halde bu şekil mi yoksa makine mi bozuk anlamadım
FatmaKrbkl motherthea klasik koltuk altı ayeş ölçerlerle mutlaka teyit ediyorum ben öyle durumlarda, yarım saat geçmeden de ikinci sefer ölçüm yapmıyorum, geçmiş olsun 🌸
motherthea Urazkooo ateş ölçer bozuldu diye annemi yolladım aldı geldi başka da yok her yer kapalı pişman oldum keşke alsaydım