Skrn1 Hayırlı olsun bebişiniz. Yanaklarını gıdıkşayın hafif hafif bıdık bıdık yapın, zaten sarılıktan uyanmıyor. Siz emziriyorsanız kaliteli beslenin ki sütünüz kaliteli olsun ve çabuk toparlarsınız merak etmeyin. Bizde satılık olduk çok şükür 1 haftada atlattık. Ama sizde güzel beslenin