Naz30 Hanımlar gumus kapaktan memnunmusunuz. Ben ara ara takıyorum canımı daha çok acıtıyor sanki bir süre sonra göğsüme yapışıyor başı hiç hava almadığına çıkarınca daha kötü oluyor.ustelik süt de akiyor takınca çok. Ben mi yanlış kullanıyorum