Mrh36714 Benim bildiğim aynı torba olmuyor süt sağım poşetleri var içinde 10-20 adet oluyor sağdıktan hemen sonra üzerine tarih atıp saat yazıp buzluğa atıyorum tabi hemen vermeyeceksem ki ben genelde hep buzluga stok yaptım olur da ileride sütüm az gelir ise çıkarıp veririm diye ☺️ Buzlukta 3 ay saklanıyor oda sıcaklığında 3 saat buzdolabın da 2-3 gün diye biliyorum yanlışlık olmasın ☺️ farklı saatler de sağıp konursa eski ile yeni süt karışmış olur bence öyle yapmayın sağın poşetleyin dolaba koyun ☺️ ikinciye de aynısını yaparsınız üstüne eklemeden