Bjk Kızlar bebeğim 7 aylık dişleri çok kaşınıyor, her fırsatta parmaklarımı ısırmak istiyor, çok huzursuz jel sürüyorum ama yetmiyor. Fikirlerinize ihtiyacım var neler yapabilirim?
Aslananne1 Bjk kelin ilacı olsa kendine sürermiş denemediğim bisi kalmadı yok faydası yok hicbsiinin şuan resmen saçımi başımı yolacam piskolojim alt üst olmuş durumda mizmizmizmiz beynimi yedi bitirdi bu disler çıksa da kurtulsam
Cnslrsln Bjk ne kadar doğru bilmiyorum ama bir annenin videosunda görmüştüm hani bu bebeklerin delikli emzikler var ya meyve falan yiyebilmesi için onun içine anne sütünü koyup dondurmuş sonra çocuğuna verdi o haliyle o ağrıyan kaşınan yerleri uyuşturdu soğuk olunca baya rahatladığını yazmış. Dondurmak belki soru işareti yaratabilir o kısmınıda işte doktorunuza danışabilirsiniz
Aygul0624 Valla benim bebegimde suan 7 aylik aylik hic dis yok dis belirtisi var resmen kendini parcaliyo jelde fay da etmiyo bende surada bekleyim
Bsraak Bjk zeytin yağına karanfil yağı damlatıp buzdolabında biraz bekletip damağına sürebilirsiniz benimki daha ek gıdaya geçmedi donmuş sebze veremiyorum ama ağız mendilini buzdolabında dondurup vermiştim oda iyi gelmişti kaşıntısına