elimde 9 kutu aptamil 1 numara var kutusu 100 tl. stok yapmistim ama bebegim bitiremedi tarihi 12. aya kadar. 2 numaraya gectigimiz icin satiyorum . 3 numarada sleepy bez var 100 tl, 4 numaraya gectigimiz icin satiyorum. ilgilenen olursa el örgüsü çok fazla hırka yelen var bir kere bile giymedi yıkamadım bile sıfır. evim kucuk yer acilsin diye satiyorum bikacta kiyafet ekliycem topluca alinan seyleri yolluycam bebegim oldugu icin tek tek kargolayamam. 
