Mrcannesi niye engel olmanız gerek. Anormal bi durum yok ki 3-4 aylık her bebek parmak emmeye başlar.. ağızlarıyla elleriyle tanıyolar bu dünyayı gayet normal bi bebeğin elini parmağını emmesi.. engel olamazsınız zaten çocuğun ellerini bağlamanız gerek. 2 yaşına kadar oral dönem diye bi durum var bebeklerde. Öyle falan kalmaz mersk etmeyin 2 yaşına kadar herşeyi ağzına götürür bebekler