Oğlum doğduğundan beri yoyko anne yanı park yatak kullanıyoruz.Artık ayağı kalkmaya başladı kendini aşağı sarkıtmaya başladı çok fazla uyanıyor gece,sürekli tetikteyim.Yatağın 2 kademesi varmış 😑 Bayağı aşağıda kalıyor 2. kademe nerdeyse yerle bir,odam çok geniş değil park yatak ile bizim yatağımızın arasında çok mesafe yok gece sürekli kalkıp eğilip almak işkence olacak,beşiğin içine düşerim bende heralde😩😆 kullanan varsa nasıl kullanıyorsunuz başka çözümü var mı bu işin 🙄