Yarensmom- ben başta hep kendim yaptım şekersiz ve tuzsuz.
Sonra markette yeşil paketli keçiboynuzluydu galiba ondan aldım. Onu kullanıyorum bazen. Mamasına katıyordum. 1 yaş pek gece maması vermiyorum çorba içiyorum onun yerine. Mama verirsem de bisküvilerden koyuyorum