Benim oğlum 2 aylık meme ve mama şeklinde besleniyor her mama sonrası vermiyorum ama günde bir iki çay kaşığı kadar veriyorum vermesen de olur diyorlar ama içim rahat etmiyor yine de hem ağzı temizleniyor bi iyi oluyor bence 🙈 sen de günde bi kaç kere ver istersen. Ben hazır suyu kaynatıyorum maması için o kaynattığım sudan veriyorum bu arada direk hazır su veren de varmış ben korktum kaynatılmış veriyorum yine de biraz daha büyüsün