CidemNisa 2 aylık bebeğim var en başta göğüslerim emmediğinde dolu dolu olurdu özellikle gece şimdi o doluluk yok ama göğüslerim boş giibi sürekli süt yapıcı şeylerde yesem sanki sütüm bitcek diye korkuyorum bebeğim emiyor ve doyuyor şu an ama ben kendi kendime korkmaya başladım başına böyle bir şey gelen var mı
elifzeze CidemNisa göğüslerin terbiye olmus canim yani artik bebeginin emecegi kadar sut uretiyor fazlasıni üretmiyor rutine alismis artik goguslerin sut yok gibi hissediyor insan ama oyle degil merak etme her bayanin basina gelen bir durum bu 😊
deletedmom4842 CidemNisa Bir süre sonra böyle oluyor canım yumuşak süt yokmuş gibi görünüyor ama sütün oluyor yani endişe etme tabii doyduğundan emin olmak lazım.
Zeykemk26 CidemNisa ay aynı ben 2 ay 5 gunluk oglum taş gibi olmuyor goguslerım aynı korku bende de var ama cekınce yutuyor ve doymasa durmaz bebegım cekınce gelıyor yanı bende cok uzulmustum varmıs ben gibi ay
Zeykemk26 elifzeze allah allah işk deda duydum arkadasla aynı seyı bende yasıyorum aklım cıktı sutun gitcek dıye