Bizimki emerken uyuyakalıyor. Hemen yatağına koyarsam uyanıyor. Zaten reflüsü de olduğu için hemen kaldırmıyorum. Yarım saat kucağımda tutup sonra yatağına yatırıyorum. Uyuyor o şekilde. Gece uykusu yaklaşık 9 saat ama uyandırıp emziriyorum 1 defa. Gündüz de ya 2 saat uyur ya da hiç uyumaz.