iremsena_98 Birgünlük tatile gideceğiz tam aşı gününe geliyor burnumdan gelsin istemiyorum aşıyı ertelesem mi huysuzluğu olur mu?
printhelloworld iremsena_98 3 gün önce yaptırdık ateşi çıktı ve huysuzluğu ertesi gün akşam anca geçti yan etki durumu bebekten bebeğe değiştiği için ne olur ne olmaz yanınızda calpol bulundurun bence
taclikizim311 Benim kızımda çok huysuzlandı ateş yapmasın diye elimden gelen her şeyi yaptım çok şükür ateşlenmedi ama erteleme imkanınız varsa bir gün erteleyin
Eliferva68 3 gün önce yaptırdık bizde hiç bi huysuzluğu olmadı aşı yapılırken ağlamadı bile çok şükür bi sıkıntı olmadı bebekten bebeğe değişir tabiki de