Merhabalar.
Size bi konuda danışmak istiyorum. Biraz kısa tutup özet geçicem.
24 şubatta doğum oldu. Aynı gün bebekte titreme fark ettik. İlk gün hemşire normal dedi. İkinci gün tekrar oldu tesadüfen doktor denk geldi ve gördü. Sonrasında tahlil falan yapılacak denilip aldılar yoğun bakıma. Orda tahliller emar tomografi belden sıvı ve ayrı özel bi topuk kanı alındı. Her şeyi temiz çıktı tek kalan eeg oldu.
Uyku myoklonisi dediler. Eeg çekildi ve epilepsi tanısı konuldu. İki ayrı ilaç kullanıyoruz. Luminaletten ve epixx diye. Tabi ilaca rağmen kolunda bacaklarında atakları devam ediyor.
Bu durumu yaşayan annelerimiz var mı acaba siz neler yaşadınız nasıl bi çözüm bulundu ya da iyileşme süreci kısa mı uzun mu sürdü? Korkulacak bir durum mu biz bu sorunlardan dolayı zor zamanlar geçiriyoruz. Ayrıca istanbulda ve diyarbakır da iyi bi çocuk doktoru çocuk nöroloji doktoru biliyor musunuz? Yardımcı olur musunuz…🙏🏻