busra009 Bebeğim 4 günlük sağ göğsümü asla ama asla emmiyo nedenini bir türlü anlamadım napmam lazım artık sol göğsüm yara içinde kanıyo 🥹
Azra41 busra009 sürekli emmeyen memeyi ilk verin ve diretin kızımda sol gogsumu emmezdi verdigim anda oguruyordu o cikarttikc ben tıktım ağzına 😄 şimdi ikisini de emiyor şükür 🤲
Liya01 busra009 benimde sol göğsümü asla emmezdi hep sağı emerdi zorla vermeye çalıştım hep o direttikçe bende direttim hep orayı verdim 1 almadı 2 almadı 5. Aldı 😂 zor oldu ama şimdi orayı da aynı şekil emiyor şükür
Sarelin busra009 sağ memeden süt tazyikli geliyor olabilir. O zaman boğazına kaçıyordur ya da ememiyordur. Sütünüzü sağarken bir bakın tazyikli mi diye. Eğer tazyikli geliyorsa emzirmeden önce elle sağım yapıp tazyiği azaltın. O zaman daha kolay emer
Antidepresan Marianne Bende de aynı sorun var sol göğsüm baya büyüdü sağ göğsüme göre sizinde öyle mi emmeyi bırakınca eski haline döner mi yani sizde durum ne oldu:)
busra009 Azra41 öyle yapıyorum ama kıyameti koparıyo eliyle iktiriyo ağlamaktan ter içinde kalıyo çocuk napıcağımı şaştım cidden 🥺
Marianne Antidepresan ben de ondan korkmuştum, bırakınca eski haline döndü. Ama iki sene boyunca biri büyük diğeri küçük olarak yaşadım.
Antidepresan busra009 Bende anlamadım daha ama diretin siz hatta benim göğüslerim kararmıştı çok emdiğinin rengi açıldı diğeri koyu kaldı annem emmese o öyle kalır deyince diretmeye başladım eskisine göre daha iyi çok şükür
Azra41 busra009 Benimkide öyleydi diğeri kolayina geliyordu ben sen mi inat ben mi diye diretiyodum vallah. Hshsgsvs başarılı çıktım ama 🫣 darısı başına ❤️
Antidepresan Marianne Gerçekten mi düzeldi mi yaa çok mutlu oldum inşallah düzelir benimki de ama benim baya büyüdü sizinde öyle miydi birde emzirmeyi bıraktıktan sonra ne kadar zamanda düzeldi kusura bakmayın çok soru sordum
Marianne Antidepresan emzirmeyi bıraktıktan 2-3 ay içinde toparladı. Meme ucu da baya büyümüştü bir de sarkmıştı, süt çekilince ve etmedikten sonra toparlıyor
Antidepresan Marianne O kadar mutlu oldum ki çok teşekkür ederim umut oldunuz ben umudumu yitirdim hep böyle kalır diyordum etraftan bir kaç kişi bizimki öyle kalmıştı diyorlardı