Kızlar bebeğim huzursuz olduğunda emzirmek istiyorum hani ama çocuk atıyo kendini sağa sola. Asla almıyor, aynı dk uyutmaya çalışıyorum tam sakinleşiyor veriyorum hemen alıyor. Ama ben sürekli böyle yapamam ki. Tamam bazı zamanlar yanına uzanınca sevinç çığlıkları atıyor emeceğini anlıyor. Bazen reddediyor işte. Bunu yaşayan var mı nasıl yol izlemeyelim. 5 aylık oğlum