Merhaba kızlar 15 aylık kızım var ve bu ara sürekli bağırarak herşeyi yaptırmaya çalışıyo her şeye bağırıyo ve vuruyo cırmalıyo çok sinirli her şeye sinirlenip ağlıyo artık çok sinirlerimi bozmaya başladı bağırıyorum olmuyo daha fazla sinirleniyor bağırıyo vuruyo güzelce konuşuyorum suyuna gitmeye çalışıyorum dinlemiyo yine napmalıyım nasıl sakinleşir bu huyunu bırakır lütfen yardım edin