4 ay 9 günlük. Gece uykusu güzel, sadece beslenmeye kalkıyor 2-3 saatte bir beslenip uyuyor. Gündüzleri uykuya geçişi çok sancılı, uykudan ölüyor ama bir türlü sakinleşmiyor dışarı çıkınca ağlamayı bırakıyor hatta uyukluyor. Günde 3-4 kez dışarı çıkaracak ne enerjim ne de vaktim var artık. Bu durumu yaşayan ve çözüm bulan var mı? Lütfen bana yol gösterin lütfen 🥺