6 ay 27 günlük oldu kızım. 5-5.5 aydan beri tadım yapıyoruz, püre vs ama hiçbir şey assla yemiyor. Kaşık gördüğü an ağzı kilit. Eline verdim kendi öğrensin falan diye ama yine tabaktakiyle ilgilenmek yerine tabağın kendisini yeme derdinde falandı. Sürekli eline alıp yiyebileceği şeyler istiyor ama yemek namına bir şey yok. Her an süt içiyor, her an göğsümde. Geçecek mi bu durum nasıl aşabiliriz yardım lütfen