Merhabalar
4,bucuk aylik bebegim var. Gozunden surekli yas grlmeye baslamisti burnuda seffaf renkte akmaya basladi. Ertesi gun uyandiginizda gozu yesil yesik akmis ve sumugude yesil akintiya donmustu. Arada hapsuruyo ve goz kapaklari kizarmisti.Doktora gttik zaditen damla surup ve antibiyotik goz damlasi verdi. Damla olarak verdigim suruptan sonra uyuyamama huzursuzluk arka arkaya oksuruk falan basladi baya yan etki yapti bizde 3 kere verdim. Hepsindede ayni olunca bugun kestim ilaci. Pazartesi tekrar gitcem. Sizce vermeye devam edeyimmi. Normal midir bu durumlar