Merhabalar bugün 21 gün oldu doğum yapalı son 1 haftadır pis kokulu bir akıntı geliyordu doktora gittim biokadin fitil verdi batikonun fitil şekliymiş anladığım emzirme ile ilgili net bir şey yazmıyor prospektüste fakat içindeki iyotun süte geçtiğini yazmış huzursuz oldum aslında doktora da sormuştum kullanabilirsin demişti siz kullandınız mı bu fitili emzirirken acaba