elifugba 9 aylık oğlum çok hafif arada bi öksürüyo yani taş çatlasın 2sefer öksürüyodur ateşi de yok ama burun akıntısı bi türlü durmuyor serumla burnunu temizliyorum surekli nasıl geçiririm burun akintisini
maysa-19 elifugba akması daha iyi degilmi sen günde kaç kere olması gerekiyorsa temizle çokta zorlama aksin gitsin
elifugba Akinca bu çocuk hasta bu çocuğa bak diyolar deliriyorum o yüzden hasta değilse kendi kafamdan çocuğu hasta ediyorum