Oğlum 23 aylık henüz televizyon ve telefon olayını bilmiyor. Ara ara telefonu görüyor müzik dinletiyoruz ama televizyonu g bilmiyor. Çok fazla konuştuk ve yemeklerini kitaptan bi şeyler anlatarak ya da sohbet ederek yemeye alıştı. Zaman zaman yoruyor bu yöntem ama şu an hemen her kelimeyi söyler, tüm derdini anlatır. Amacım övmek değil yanlış anlamayın lütfen ama belki fikir olur. Erkekler özellikle arabalı kitaplara bayılıyor zaten. Magnetik resimli kartlar da olabilir. Hepsinin çok faydası oluyor. Zamanla çözersiniz diye düşünüyorum