Merhaba kızlar bebeğim 7 buçuk aylık ve alt iki dişi çıkmış durumda ama huzursuz kehribar kolyenn iyi geldiğini duymuştum sizler önerr misiniz açıkcası ben bebek olduğu için boğulma tehlikesi olur diye korkuyorum tabi yatarken çıkartrm ama olurda boynunu sıkar nefesiz kalır diye korkuyorum sizlerin bu konu hakkında ki düşünceleriniz nelerdir almalı mıyım sizce alacakcam önerdiğinz sayfa var mı.