MeryemHuseyinli
Göz bebeğine yakın olan kısma diyorum canım orada bir kahverengilik var ki gözleri bebeklikten bu yana dönmüş sadece en alttaki bir anne ela olacak gibi demiş bana da ela olacak gibi geliyor. Çünkü gözünde kahverengilik barındırıyor bebeğin ileride göz rengi gün Işığında yeşil veya gözleri yaşardığında da yeşil olur daha loş bir ışıkta daha karanlık bir ortamda da kahverengi gibi görünür benim kardeşimin bebekkenki gözü böyleydi ela oldu kuzenimin böyleydi ela oldu oğlum da bu şekildeydi gözleri hatta oğlunun gözleri biraz daha farklıydı ama bu gözler ela olur.