Benim bebeğimin her yerini sarmıştı bu sırtı falan kıpkırmızı olmustu disari çıkarken fazla giyindirmisim pusette de sırtı falan terlemekten isilik olmustu doktora gittik adventej diye bi krem verdi üç günde düzelmişti sizinki de artacak gibi olursa çektirmeyin yavrucuğa götürün doktora yazık nasıl yanıp kaşınır onlar