EslemCinarinAnnesi Pin_55 yok meme reddi değil ama gözlemlediğime göre gaz sancısı girince memeyi almak istemiyor
Pin_55 EslemCinarinAnnesi gaz sancısı belirli saatlerde mi oluyor hep mi oluyor bizimki akşam rahat ama gündüz çok sıkıntı hiç uyumuyor gaz sancısından
Pin_55 EslemCinarinAnnesi uykusunda gece ıkınıyor bide ama uyanmıyor sancısı olduğunu anlıyorum uyandırmıyorum uyandırsam ağlamaya başlıyor biraz sallıyorum susuyor tekrar inlemeye başlıyor 😕😕
EslemCinarinAnnesi Pin_55 biz dünden beri böyleyiz yani ben de şaşırdım açıkçası bi saat durumu yok dünden beri çok az uyudu oğlum :( çok yorgun gözlerinden belli çok da uykusu var ama sancısından uyuyamıyor belli ki 🥺