Balkuupu bilmiyorum ama şansını dene Atom diye geçiyor anında kendine geliyorsun ben bu tip şeylerde özele gidiyorum. 2 kez devlette takmadilar. Neye göre bilmem ama yerlerde yikiliyorsun yine gıg demezler takmazlar antibiyotik hap yallah muamelesi görüyorum