Sahrabalam bence akıyorsa gerek yok yanı benim kizimda öyleydi 18 aylık inanın neredeyse bir buçuk aydır burnu çeşme gibi durmuyor ama çok şükür bi hastalık yok yanı doktora da goturdum birseyi yok atsın tırmanmasından iyidir dedi. O esnada doktora temizlemeyi sormadım unuttum ama ben kendim oni takip ediyorum nefesinin daraldığını fark edersem uykusunun bölunduğunu ses tonunun değiştiğini yada afedersiniz burnunda kuru sümük görürsem p zaman müdahale ediyorum. Şu iki gündür akıntısı durmuş ama öncesinde çeşme misaliydi:)