Merhaba, benim kızım da 3 yasında hep sola egimli yapıyor herseyini. Ama diger tarafa da ceviriyor yani acaba alışkanlık mı bilemedim. Doktora soyledim fizik terapiye yonlendirdi . Merak ettigim şu , kızım da bu durum varsa diyelim 3 yas bu durumun tedavi edilmesi için geç degil midir? Sonuc alınır mı? Tecrubesi olanlardan yorumlarınızı bekliyorum. Erken farkedenler bence içiniz rahat olsun cunku tedavisi olan bişey ama hangi yaş grubuna kadar tedavi cevap veeiyor onu bilmiyorum.