esgc hulyaakin çok çok teşekkür ederim🙏 Belirtileriniz neydi acaba? Bana doktor takip et diyince merak ettim
hulyaakin esgc bizde oğlum trans haline geçip nöbet geçirdi 3 aylıkken farketmemek imkansızdı nöbetini başka da bir belirti yoktu valla bir anda başlayıverdi ya da belirti verdiyse de ben anlamadım:(
esgc Morkekik ben de hiç takmıyordum burda biri yazmıştı onu okumuştum aklıma yer etmiş 🤦♀️ Zaten şu forum beni iyice takıntılı yaptı
Ahseninannesii @esgc bizdede oluyor günde bir kaç kez ama herkez de olan birşeymiş o yüzden çok takmadım ama tabi yinede doktora sormakta fayda var çişini yaparken oluyor diyorlar ama bilmiyorum
Senaktas esgc 7,5 aylık oğlum son bir haftadır bizde de oluyor. Ben de sebebini çok merak ediyorum. Kontrolümüzde soracağım. Benim de çok dikkatimi çekti.