OzlemCann Kizlar bebegim 8 aylik atesi vardi 38 bucuk doktora goturdum kulagi kizarik antibiotik verdik yani 2 kere zar zor icirdim öguyor yarisini disariya atiyor sizde kullanmalimiyim ? Ateside yok
Kuzeybabyy OzlemCann antibiyotik yarıda bırakılmamalı doktor size kaç gün kullanacağınızı demiştir ateşi gece birden tekrar çıkabilir yada hastalık dahada artabilir
OzlemCann Kuzeybabyy anladim canim 1 hafta kulanilacak dedi ama beb brz israr etrim antibiotik icin yoksa gerek YOk kendilinden iyilesmesini bekliyedebiliiriz dedi ama daha 1 ay önce aynindurum olmustu kulagi ile
Kuzeybabyy OzlemCann benim oğlum iki yaşında hemen hasta olsun orta kulak iltihaplanması yada kızarıklık oluyor maalesef antibiyotiksiz geçmiyor