Ysgl26 Ne zaman baybay ve alkış yaptılar oğlum 8 ay 21 günlük sadece merhaba yapmayı öğrendi ara sıra da çak yapıyor ama baybay ve alkış yok daha
Dondurmalikahve Ysgl26 Zaten küçük yok daha demeyin bence 🙂 geç kalmış gibi olmuş çünkü 14aya kadar vakti var bazen de canı istemez yapmaz çok sıkarsanız da yapmaz. Oğlum galiba 10 10,5 ile 1 yaş arası hepsini yapmaya başladı
Mom0008 Ysgl26 22 aylıktı net bir şekilde yaptı baybay öncesinde asla istemiyordu sonra sonra açıldı hatta işaret etmeyi bile o ayda yaptı bir buçuk yaşında filan alkış yapıyordu
Aslananne1 Ysgl26 9 ay 11 gunluk 2 haftadır çak yapmayı öğrendik alkis yapıyor ama alkışı canı istediği zaman yapıyor en çok çak yapmayı seviyoruz 😄 gel gel yapıyor onuda keyfi isterse
Poyrazin_annesii 1 yaşında ve hıc bırsey yapmıyor sadece 1 yapıyor. Alkış baybay gıbı seylerı ogretıyorum ama yapmıyor
Ysgl26 Dondurmalikahve ya ne bileyim genelde 8-9 ayda yapıyolar da dedm biz mi geç kaldık acaba 🙃 teşekkür ederim