Themom00 Ya çok huysuz mızmız oldu iştahı garip uykusu hafif odadan çıksam çığlık kıyamet bi 4 aylıkken böyle zorlandım bi de şimdi sizin bebelerde de 8 aylıkken böyle miydi 😢
Aslananne1 Themom00 8. Ay deme bana insanlıktan çıktım o dönem her gün ağlıyordum piskolojim bozuldu çocuk durmuyor sürekli dk başı mizmizmiz huysuz keyifsiz hiç bisiden memnun değil kafayı yedim artık şuan 9 ay 11 günlük çok şükür atlattık 🙏