Merhaba hanımlar. Kaç gündür yazıp yazmamak arasında kalıyorum ve inanın şu an gözyaşlarıyla yazıyorum bu yazıyı. 31 aylık bir oğlum var çok zor bir çocuk ve ben ne yazık ki hep tek başıma kaldım bu süreçte tek büyüttüm aile desteği falan hiç almadım sadece eşim evde olduğu günler yardım etti ama işte yine de çoğunlukla bütün yükü ben aldım. Oğlum o kadar zor o kadar hareketli bir çocuk ki her gün düzelecek umuduyla uyanırken her gün daha da kötü olmaya başladı. Yemek yemiyor, bezi asla bırakmıyor, sürekli bana ve etrafındakilere vuruyor, sürekli ama sürekli ağlıyor artık psikolojik olarak bitik durumdayım ve bu evliliğimize fazlasıyla yansıyor. Ve en önemlisi gelişiminden yana çok endişeliyim çünkü boyu yaşıtlarının yanında kısa kalıyor hep kilosu desen en fazla 12 dir zaten boyuda 88 olması gerekiyor. Ona yetenediğimi düşünüyorum ve bazen istemsizce bağırıyorum inanın elimde değil psikolojik olarak bittim artık antidepresan kullanmak istiyorum. Nolur bana dua edin nolur yardım edin birileriyle konuşmaya çok ihtiyacım var 🙏🏻