Merhaba anneler tuvalet eğitiminde 3. Gündeyiz . İlk gün devamlı sordum ve her sorduğumda evet cevabını aldım toplamda abartmıyorum 30 a yakın çişe çıktı bi kere de 💩 yaptı ve 1 kez kaçırdı . Gece bilerek bez yada alıştırma külodu takmadım sabaha karşı altına kaçırdı ve rahatsız oldu uyandı hemen . 2. Gün hiç sormadım tuvaleti geldikçe söyledi ve yaptı sanırım tutmayı öğrendi çünkü 2 3 saatte bir yaptı ilk güne nazaran daha az yaptı . Gece 1 kere çiş için uyandı altına kaçırmadı hiç . Bugün 3. Gün aynı devam ediyor ben sormuyorum kızım söylüyor . Şimdi de hergün kaka yapan kızım 2 gündür yapmıyor ilk yaptığında da kabız gibiydi zaten . Ara ara tuvaletim geldi diyor gidiyor ve yapmıyor . Ben bunun için napabilirim tuvaleti geliyor ama yapmıyor korkmuyor sadece kendini zorlamıyor.