Meri-Meri bizim de tombişti hala da tombişlik var ama kış olduğu için dışarı da çok çıkmadığımız için ve çıktığımızda da arabasında ya da kucağımızda olduğu için 2 numara büyük lcw bot aldım
Bu arada vicco ve e bebekten aldık tombiş ayaklara oluyor havalar düzelince de onu giydiririm
İgor ve Zara’nın kalıpları da güzel oradan da bot aldık seneye giysin diye olacak gibi