1 yalındaki kızım ayaklarıyla yatağa vuruyo sürekli gece ve uyumuyor ağlıyor. Diş çıkartıyor ama onun etkisi olurmu bu kadar bilmiyorum öteki dişlerde hiç böyle değildi. Bu aralar iyice çıldırdı. Alttan 3.cü diş. Doktora söyledim bişeyi yok gayet sağlıklı dedi ama normal mi ya