Selamlar oğlum 25 aylık ve 15 gün önce sütten kestim gayet iyi gidiyordu ama gel gelelim iki gecedir ağlayarak uyanıyor bağıra bağıra sakinleşmiyorda niye ağladığıda belli değil.Artık akıl sağlığımı kaybedicem niye ağlarki bu çocuk yat uyu artık işte derdin ne anlamıyorum varmı aynı benim delibaş oğlum gibi olan