Kızlar ilk gün annem 2. Günün akşamı ben boğazımda bir ağrı hissettim kuruluk falan. Sabah kalktım başım gözüm çenem her yerim ağrıyor. Ve hastalandığım gecenin akşamı da oğlum uykusunda sürekli kuru öksürdü. Sabah kalktı burnu aktı ve ateşi 38 oldu ağladı. Hemen doktora götürdük doktor büyük ihtimalle adenovirüsü olduğunu söyledi üst solunum yolu enfeksiyonu olmuş bide sol gözünde biraz çapaklanma varmış. Nebilazatör aldırdı ve calpol verdi 4-6 saatte bir ver dedi sık sık buhar makinesini tut dedi bide beş gün boyunca günde 4 kez birer damla gözü için verdi. Gece yine çok ateşlendi ama bu sabah ateşi düşmüştü çok şükür burnu da çok akmadı ama hıçkıra hıçkıra ağladı 😔 doktor kötü olursa mutlaka gel dedi şu an antibiyotik önermiyorum ama dedi. Aranızda olan var mı bu illeti ya nasıl geçer ha bide sık sık banyo yaptır dedi rahatlayıp burnu açılır