Bebeğim 4 ay 9 günlük 15 gündür falan neredeyse saçları dökülüyor yatağı saç oluyor emzirip kaldırıyorum kolumda bir kaç tel saç oluyor ve bir kaç kere ağzının kenarında yakaladım eller hep ağızda olduğu için korkuyorum artık kendimiz evde keselim diyoruz. Aynı durumu yaşayan var mı duruyor mu hangi aylarda kestiniz nasıl kestiniz?