Burhanaltintop yeğenim de aynı böyleydi. Dede , nine, halaya falan bayılırdı ama yaşıtlarından hiç hoşlanmıyordu. Kreşe gittikten sonra alıştı. Annesi çok fazla ortama girerdi ona rağmen alışmadi .parka gitmek isterdi giderdik köşede otururdu izlerdi asla kaymaz ya da başka oyuncağa binmezdi . Başka çocuk sırada olsa salıncak bile istemezdi sadece sallanirdi o kadar. Bu bir süreç sabredin ve kabul edin durumu.degistirmeye çalışmayn. Kendiliğinden bir anda düzelecektir böyle düşünün . Uzun bı süreç , zor evet sürekli eteginizin altına saklanan bir çocuk profili anneyi üzüyor, yoruyor ama geçiyor merak etmeyin .